2009. március 11., szerda

Ez a Skype-kapcsolat már nem lesz aktív



MI AZ HOGY A PARTNER JELENLEG NEM ÉRHETŐ EL?!!!!! Bill Gates, mit marháskodsz?

Az embernek így 57 éves kora tájékára már szépen kifejlett halálösztöne lesz. Nem is tudja elkerülni, mégha akarja sem. De én nem is akarom. Annyit már tudok, nem kell a lehetetlent akarni. Én a halált, mindig csak az élettel párhuzamba állítva, vele együtt, atomi szintű szimbiózisként tudom értelmezni. Van, amikor egy dolgot, egy jelenséget, egy történést csak az inverze tesz megmagyarázhatóvá. Ha a halált kell magam számára definiálni, csak az élet fogalmával együtt tudom megtenni. De ugyanezt a gondolati utat teszem meg, amikor az élet fogalmát kell valahogyan feldolgoznom. Miért is élünk? Hogy egyszer biztosan meghaljunk. Más okát nem lelem. Ez egy olyan erős faktum, amit eddig még soha senki nem tudott megcáfolni. Pedig milliók várnak erre a cáfolatra, ha nem éppen embermilliárdok...

Miért is vagyok éppen ma ilyen filozófikus? Ilyen szentimentális? Ilyen Nők Lapja on-line? Ma vettem hírét egy anyai öreg barátom halálának. Hetek óta készültem ennek a hírnek a befogadására. Múlt kedden (2009. 03. 03.) Horváth Józsefné Hasznos Margit – nekem Margó – itthagyott bennünket (is). Ez év január 5-én még Skype-kapcsolatban voltunk, majd napokon át nem láttam aktívnak a profilját. Rossz sejtéseim voltak, 80 évesen már más dimenziók vannak a felhasználók (user!?) előtt, már nem naponta garázdálkodik a neten, már nem 100%-osan on-line. Én két éve éppen öreg barátnőm unszolására kezdtem el szkájpolni (van ilyen magyar ige? – Örkény szerint volt: I'm going magyarni). „Apukám, Te nem szkájpolsz?????? Tessék hazamenni, és azonnal létesíteni egy fiókot” – mondta, amikor nála járva finom pudingjával zártuk a vendégséget.
Ő már régen otthonosan mászkált a világhálón, digitális fényképezőgépének vásárlásakor kikérte tanácsaimat, fejből tudta a könyvelési szabályokat, dédunokáját sütni tanította. Bálint Endre kiállítás megnyítómra (2008. 03. 15. – Aba-Novák Kulturális Központ, Szolnok) eljött velem, jó pálinkákat kínált, Anyám gyerekkoráról mesélt nekem...
Horváth Margó, alaposan itthagytál engem! Légy szíves Szent Péternél gyorsan egy szkájp-kapcsolatot kérni. Jár az Neked! Neked jár!

És nekem is jár. Máris hiányzol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése